Detalus mėnesio veiklos planas (skaityti čia...)
2020-2021 m.m. administracijos veiklos planas
Sausis
|
- Elektroninio dienyno pildymo priežiūra.
- Mokinių pasiekimų vertinimas ir fiksavimas.
- Ugdymo plano vykdymo kontrolė.
- Nuotolinis mokymas (tėvų apklausa).
- Neformaliojo vaikų švietimo veikla mokykloje (planų, programų analizė, veiklos stebėjimas, pokalbiai su vaikais). Mokinių neformaliojo ugdymo užsiėmimų pasirinkimas mokykloje ir mieste.
- Socialinės veiklos organizavimas ir vykdymas klasėse (pokalbiai su klasių mokytojais, dokumentų analizė).
- I pusmečio signalinis vertinimas (pokalbiai su mokytojais, analizė).
|
Vasaris
|
- I pusmečio ugdymo ir ugdymosi rezultatai (suvestinių analizė). Mokinių žinių kokybė.
- Skaitmeninė aplinka, efektyvūs mokymo(si) būdai ir metodai.
- 1–4 klasių mokinių pažanga ir ugdymo(si) pasiekimai.
- Mokinių savivalda klasėse (apklausa).
- Švietimo pagalbos mokiniui ir mokytojui teikimas. Individualizavimas, diferencijavimas (stebėjimas, pokalbis, dokumentų analizė).
|
Kovas
|
- Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas, duomenų analizė.
- Saugaus elgesio instruktažai klasėse (pildymas dienyne, dokumentų analizė, mokinių apklausa).
- Klasės vadovo darbo efektyvumas (klasės vadovų veiklos planų vertinimas, mokinių apklausa). Grįžtamoji kontrolė.
- Mokytojų metodinė veikla. Kompetencijų tobulinimas (apklausa, analizė).
- Ugdomoji aplinka. Žmogaus saugos, prevencinių programų įgyvendinimas (dokumentų analizė, pokalbiai su mokiniais, mokytojais).
- Žinių vertinimo ir įsivertinimo tobulinimas socialinių ir gamtos mokslų pamokose.
|
Balandis
|
- Mokinių gebėjimai. Patikrinamieji darbai.
- Diagnostinių, standartizuotų testų (2, 4 klasėms) vykdymas ir analizė.
- Rizikos grupės, specialiųjų mokymosi poreikių mokinių ugdymas(-sis) (stebėjimas, pokalbis, pamokų stebėjimas).
- Elektroninio dienyno priežiūra.
|
Gegužė
|
- Mokinių gebėjimai. Signaliniai II pusmečio ugdymo(si) rezultatai (apklausa, dokumentų analizė).
- Mokinių pasirinkimų prognozė. Dorinis ugdymas, užsienio kalba, neformaliojo ugdymo būreliai sekantiems metams (apklausa).
- Popamokinių renginių stebėsena, aptarimai, analizė.
- Mokyklos veiklos įsivertinimo analizė (dokumentų, veiklos analizavimas ir apibendrinimas).
- 4 klasių mokinių perėjimas į kitas mokyklas (apklausa).
- Neformaliojo švietimo programų ir mokinių poreikių tenkinimo analizė.
|