Vaiko gerovės komisija

Parašyta Trečiadienis, 16 lapkričio 2022

VAIKO GEROVĖS KOMISIJA – (VGK)

Komisijos pirmininkė – Vilma Gapšienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

Komisijos pirmininkės pavaduotoja – Sima Butkutė, socialinė pedagogė.

Komisijos sekretorė – Eralda Piktūrnienė, pradinio ugdymo mokytoja metodininkė.
Nariai:

Vilma Gapšienė – direktoriaus pavaduotoja ugdymui (komisijos pirmininkė);

Sima Butkutė – socialinė pedagogė (komisijos pirmininko pavaduotoja);

Ilona Bušmaitė – logopedė, specialioji pedagogė;

Felicija Jocienė – bibliotekininkė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja;

Eralda Piktūrnienė – pradinio ugdymo mokytoja metodininkė (komisijos sekretorė);

Neringa Strelkovienė – logopedė, specialioji pedagogė;

Aistė Šerkšnaitė – visuomenės sveikatos priežiūros specialistė;

Vita Vainauskienė – karjeros specialistė.

 

Informacija dėl mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo bei švietimo ir/ar specialiojo ugdymo skyrimo (čia)

Vaiko gerovės komisijos veiklos planas (čia)

Vaiko gerovės komisijos darbo reglamentas (čia)

ATMINTINĖ APIE MOKYKLOJE TEIKIAMĄ ŠVIETIMO PAGALBĄ (čia)

VAIKO GEROVĖS KOMISIJOS:

Tikslas - Organizuoti ir koordinuoti prevencinį darbą, švietimo pagalbos teikimą, užtikrinti bendruomenės saugumą, skatinant pozityvų mokinių elgesį ir kuriant tvarų, emociškai saugų ir sveiką mokyklos klimatą.

Uždaviniai:

  1. Rūpintis vaiko socialine gerove ir teikti emocinę paramą bei stiprinti psichologinį atsparumą.
  2. Analizuoti mokinių elgesio taisyklių pažeidimus, smurto, patyčių, nelankymo ar nenoro lankyti mokyklą ir kitus vidaus tvarkos taisyklių pažeidimų atvejus.
  3. Organizuoti ir koordinuoti mokymo(si)/ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos teikimą, atsižvelgiant į kiekvieno vaiko individualius poreikius bei galimybes.
  4. Organizuoti ir koordinuoti švietimo programų pritaikymą ir individualizavimą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
  5. Konsultuoti tėvus (globėjus, rūpintojus) vaikų ugdymo organizavimo, elgesio, lankomumo, saugumo užtikrinimo ir kitais su vaiko gerove susijusiais klausimais.
  6. Organizuoti lietuvių kalbos konsultacijas iš Ukrainos perkeltiems mokiniams (vaikams), numatyti tolesnio mokymosi perspektyvą, švietimo pagalbos poreikį.
  7. Bendradarbiauti su mokyklos savivaldos, savivaldybės institucijomis bei organizacijomis.

 

 

VAIKO GEROVĖS KOMISIJOS (VGK) FUNKCIJOS

 

1. remdamasi Mokyklos turimais įsivertinimo ir kitais duomenimis reguliariai atlieka Mokyklos mokymosi aplinkos, jos saugumo, Mokyklos bendruomenės narių tarpusavio santykių ir kitų su vaiko gerove susijusių aspektų analizę;

2. rūpinasi pozityvaus Mokyklos mikroklimato kūrimu ir pozityvių vertybių puoselėjimu, koordinuoja prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą, teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl saugios ir mokymuisi palankios aplinkos užtikrinimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencinių ir kitų programų įgyvendinimo, kitų su vaiko gerove susijusių aspektų;

3. organizuoja Mokyklos bendruomenės švietimą vaiko teisių apsaugos, prevencijos, vaikų saviraiškos plėtojimo ir kitose vaiko gerovės srityse, rekomenduoja kvalifikacijos tobulinimo renginius vaikų socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo, kitose su vaiko gerove susijusiose srityse Mokykloje dirbantiems mokytojams;

4. gavę tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą, atlieka pirminį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, kylančių ugdymo(si) procese, įvertinimą, prireikus, kreipiasi į pedagoginę psichologinę ar švietimo pagalbos tarnybą dėl vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo, specialiojo ugdymo ir (ar) švietimo pagalbos jiems skyrimo švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka. Ši VGK funkcija nevykdoma nuotoliniu būdu;

5. organizuoja ir koordinuoja mokymo(si) /ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos vaikui teikimą, tariasi su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų;

6. organizuoja ir koordinuoja švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių apskaitą Mokykloje;

7. teisės aktų nustatyta tvarka inicijuoja vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą, teikia siūlymus savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijai dėl vaiko minimalios priežiūros priemonių tobulinimo;

8. pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, užtikrina sklandų vaiko įsitraukimą į ugdymo(si) procesą ir organizuoja vaikui reikalingos mokymo(si) / ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos teikimą;

9. įvykus krizei Mokykloje, t. y. netikėtam ir / ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą Mokyklos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę Mokyklos bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones;

10. bendradarbiauja su Mokyklos savivaldos institucijomis, savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisija, tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriumi, vaiko minimalios priežiūros priemones vykdančiais asmenimis, vaikų socializacijos centrais, savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, teritorine policijos įstaiga, vaiko teisių apsaugą savivaldybėje užtikrinančia institucija, švietimo, socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, įstaigomis ar asmenimis;

11. atlieka Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme nustatytas bei kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas;

12. karantino, ekstremalios situacijos, ekstremalaus įvykio ar įvykio (ekstremali temperatūra, gaisras, potvynis, pūga ir kt.), keliančio pavojų mokinių sveikatai ir gyvybei, (toliau – ypatingos aplinkybės) laikotarpiu Komija funkcijas (išskyrus Aprašo 10.4 papunktyje nurodytą funkciją) gali vykdyti nuotoliniu būdu. Pasibaigus ypatingų aplinkybių laikotarpiui, prioritetas teikiamas Aprašo 10.4. papunktyje nurodytos funkcijos vykdymui.

 

ŠVIETIMO PAGALBOS TEIKIMO BŪDUS IR FORMAS individualiai pasirenka kiekvienas švietimo pagalbos specialistas.

 

Socialinis pedagogas:

  • padeda mokiniams adaptuotis mokykloje, ugdymosi mokymosi aplinkoje;
  • ugdo mokinių gyvenimo įgūdžius bendradarbiaujant su mokinio tėvais (globėjais, rūpintojais), pedagoginiais darbuotojais, socialiniais darbuotojais ir socialiniais partneriais, siekiančiais užtikrinti vaiko ir mokinio saugumą ir teisę į mokslą;
  • tarpininkauja ir padeda šalinti priežastis, dėl kurių mokiniai negali dalyvauti privalomame švietime, lankyti mokyklos ar vengia tai daryti.

 

Specialusis pedagogas:

  • padeda specialiųjų ugdymosi poreikių (toliau – SUP) turintiems mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (klasėje ar specialiojo pedagogo kabinete) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno SUP turinčio mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
  • pataria mokytojams, kaip pritaikyti SUP turintiems mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, rengti pritaikytas ir individualizuotas bendrąsias programas;
  • teikia metodinę pagalbą mokytojams, SUP turinčių mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir juos konsultuoja SUP turinčių mokinių ugdymo klausimais.

 

Logopedas:

  • teikia pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų;
  • atsižvelgdamas į kiekvieno vaiko individualias galimybes, kartu su tėvais (globėjais, rūpintojais) sudaro vaiko kalbos ugdymo programą, lavina vaiko gebėjimus ir konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus);
  • konsultuoja pedagogus ir kitus dalyvaujančius ugdymo procese asmenis bei mokinio tėvus (globėjus, rūpintojus).

 

Mokytojo padėjėjas:

  • padeda mokiniui ar (ir) mokinių grupei atlikti su ugdymu, savitarna, savitvarka ir maitinimu susijusias veiklas, padeda orientuotis aplinkoje, judėti, tinkamai naudotis ugdymui skirtomis techninės pagalbos priemonėmis, teikia teksto skaitymo ir konspektavimo bei kitas paslaugas.
  • dirba bendradarbiaudamas su mokytoju, klasės vadovu ir švietimo pagalbos specialistais.

Švietimo pagalbos teikimo metu ir jai pasibaigus VGK įvertina teikiamos pagalbos veiksmingumą. Jei individualiame pagalbos plane numatyti tikslai nepasiekti, jei teikiama mokiniui pagalba neveiksminga, VGK:

  • peržiūri ir koreguoja individualų pagalbos planą: intensyvina pagalbą, numato kitus pagalbos būdus ir formas, įtraukia daugiau pagalbos teikėjų;
  • jei nepakanka mokyklos išteklių ir (ar) darbuotojų kompetencijų mokyklos VGK gali kreiptis konsultacijoms į „Santakos" ugdymo centrą.

 

Kontaktai

Šiaulių „Saulės“ pradinė mokykla

Mokomoji kalba: lietuvių kalba
Mokyklos tipas: pradinė mokykla

Adresas Dainų g. 15, LT-78283 Šiauliai
Tel. / faks.  (8 41) 55 23 56
El. paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Biudžetinė įstaiga, duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 190529680
Saturday the 27th. Custom text here
  • 1a_2012.jpg
  • 1b_2012.jpg
  • 2a_2012.jpg
  • 2a_2012m.jpg
  • 2a_2012_.jpg
  • 2b_2012.jpg
  • 2b_2012m.jpg
  • 3a_2012.jpg
  • 3b_2012.jpg
  • 4a_2012.jpg
  • 4b_2012.jpg
  • Atutiene.JPG
  • Gedrimiene.JPG
  • Griciene.JPG
  • Ina.JPG
  • Jonaitiene.JPG
  • Jurgita.JPG
  • Labanauskiene.JPG
  • Nemaniunaite.JPG
  • Padgureckiene.JPG
  • PICT0289.JPG
  • Pikturniene.JPG
  • Plechaviciene.JPG
  • pug_1_2012.jpg
  • pug_2_2012.jpg
  • Sabaliauskiene.JPG
  • Strazdauskiene.JPG
. Hostgator coupons - All rights reserved.