Naujienos
Erasmus+ projekto „Sha.C.H" baigiamasis renginys
Maloniai kviečiame prisijungti prie mūsų baigiamojo Erasmus+ projekto
„Share your culture with masterpieces by great artists, scientists and your rich cultural heritage“
renginio! Džiaugiamės, kad dirbdami kartu, bendraudami ir bendradarbiaudami,
galėjome pažinti skirtingas tautas bei jų kultūrinį paveldą.
Bibliotekos naujienos
Praėjusią savaitę sulaukėme svečių iš „Rugiagėlės“ lopšelio - darželio. Vaikai, užsukę į mokyklos biblioteką, sužinojo, kuo ji skiriasi nuo knygyno, išgirdo, kaip reikia saugoti knygeles, stebėjosi jų gausa ir įvairove, žaidė su žaislais.
Bibliotekininkė Felicija J.
Ketvirtokai skaito K.Donelaitį
Minėdami Lietuvos grožinės literatūros pradininko, Kristijono Donelaičio 310-ąsias gimimo metines, ketvirtokai turėjo galimybę sužinoti daugiau apie poetą: prisiminė jo biografiją, skaitė ir klausė garsiosios poemos - „Metai“ - ištraukas, pagal „Pavasario linksmybes“ parašytą grupės „Liūdni slibinai“ dainą, aiškinosi nežinomų žodžių reikšmes, išgirdo „Metų“ išleidimo istoriją, iliustravo pasirinktą poemos dalį.
Bibliotekininkė Felicija J.
Šiaulių istorijos muziejus
Šiandien Pug 2 grupės vaikai vyko į Šiaulių istorijos muziejų, kuris įsikūręs moderniose erdvėse, kur dera tradicinė muziejininkystė ir naujausios technologijos. Vaikai apžiūrėjo modernią atvirų saugyklų ekspoziciją, taip pat ekspoziciją, skirtą Šiaulių miesto istorijai. Vaikai susipažino su seniausių krašto gyventojų buitimi, kasdienybe, verslais, karyba. Mažieji tyrinėtojai apsilankė ir muziejaus edukacinėje erdvėje, kurioje iš molio lipdė Užgavėnių kaukes. O kaukės vaikams pavyko puikiai ir buvo baisiai gražios.
Mokytoja Indrė B.
VDM veiklos sausio mėnesį
Sausio mėnuo VDM mokiniams buvo permainingas ir labai įdomus. Lipdėme sniego senius, pardavinėjome sniego pyragaičius, galiausiai, suprastėjus orams tapome inžinieriais: statėme namus, „skridome lėktuvu” bei žaidėme įvairius stalo žaidimus.
Mokytoja Felicija P.
KURIU, TYRINĖJU, ATRANDU
PUG1 ir PUG3 ugdytiniai vyko į Šiaulių „Išmaniąją mokyklą“, kur dalyvavo edukacinėje programoje „LEGO IR VIRTUALI REALYBĖ KOSMOSE“. Mažieji Visatos tyrinėtojai klausėsi vaizdinio pasakojimo apie kosmosą, jo ryšį su žeme, įtvirtino žinias apie planetas, žvaigždes, galaktikas, asteroidus, kometas. Prisiminė, kad Žemė aplink Saulę apsisuka per 364 dienas, o aplink savo ašį per 24 val., kad Mėnulis yra Žemės gamtinis palydovas ir sukasi aplink ją. Virtualiai ištyrinėję kosmosą, pamatę, sužinoję daug įvairių ir naujų dalykų, įtvirtinę žinias, konstravo kosminius robotus ir atliko įvairias programavimo užduotis, patyrė Kosmoso platybes užsidėję virtualios realybės akinius. Vaikų žodžiais tariant: „Gera, smagi, labai džiaugsmiausia, įdomi, pati geriausia, pašėlusi, nuostabiausia diena“.
Mokytoja Akvilė B.
ŠIAULIŲ „SAULĖS“ PRADINEI MOKYKLAI SUTEIKTA „ERASMUS“ AKREDITACIJA
Suteikta „Erasmus“ akreditacija – pažymėjimas, patvirtina, jog organizacija atitinka Europos Komisijos keliamus standartus, yra pajėgi organizuoti kokybiškas mobilumo mokymosi tikslais veiklas ir laikysis „Erasmus“ kokybės standartų mobilumui, todėl akredituotos organizacijos mobilumo veiklos gali būti finansuojamos supaprastinta tvarka. Akredituotos organizacijos gali naudotis tokiais privalumais kaip:
Kurti savo strategiją. „Erasmus“ akreditacija padeda organizacijai nusistatyti tikslus ir suteikia laisvę pasirinkti greitį, kuriuo norima judėti siekiant šių tikslų.
Gauti pastovų finansavimą. Naujai mobilumo veiklai vykdyti organizacija kasmet gauna „Erasmus+“ lėšų.
Augti ir mokytis. Galima išbandyti naują veiklą ar bendradarbiavimą su naujomis organizacijomis partnerėmis neteikiant naujos paraiškos.
Investuoti į ateitį. Stabilus finansavimas reiškia, kad galima sutelkti dėmesį į ilgalaikius tikslus. Mobilumo veikla galima padėti palaipsniui ir nuolat didinti akreditaciją gavusios organizacijos mokymo ir mokymosi kokybę.
Direktorė Erika M.
Kviečiame tėvelius į individualių konsultacijų dieną!
VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS ,,SAULĖS” PRADINĖJE MOKYKLOJE – ĮGALINA PRIIMTI SPRENDIMUS, SKATINANČIUS TOBULINTI MOKYKLOS VEIKLĄ
2024 m. sausio 22 d., 14.00 val. „Saulės“ pradinės mokyklos Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupė dalyvavo Veiklos kokybės įsivertinimo, diegiant mokykloje kokybės vadybos sistemą – Bendrasis vertinimo modelis, konsultacijoje su Šiaulių miesto savivaldybės Švietimo centro specialistais. Bendrasis vertinimo modelis (toliau – BVM) – įvairius organizacijos veiklos aspektus apimanti, holistiniu požiūriu paremta veiklos kokybės gerinimo priemonė. Modelis suteikia galimybę vienu metu į organizaciją pažvelgti iš skirtingų pusių: atlikti holistinę organizacijos veiklos analizę, jis apima įvairias veiklos sritis: vadovų veiklą, strategiją ir planavimą, žmogiškųjų išteklių vadybą, partnerystę ir išteklius, procesų ir pokyčių valdymą bei rezultatus, suteikia galimybę mokyklos vadovams ir personalui susitikti ir aptarti esamą situaciją, ateities planus, perspektyvas ir inicijuoti pokyčius.
Įsivertinimas svarbus visai mokyklos bendruomenei – tai padeda išryškinti silpnąsias ir stipriąsias mokyklos puses, renkant įrodymus (atliekant tyrimus), identifikuoti grėsmes ir galimybes, apmąstyti jų atsiradimo priežastis. Įsivertinimas padeda mokyklos personalui reflektuoti ir pagrįsti savo veiklą, mokyklos bendruomenei – susikalbėti ir susitelkti, siekiant nuolatinio tobulinimo. Mokykloje suburta Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupė, siekia sistemingai vertinti mokyklos veiklą ir identifikuoti tobulintinas sritis, tai padeda mokyklai formuoti savo tapatumą ir išskirtinumą.
Pavaduotoja ugdymui Vilma G.
„Lino kelias“ 1a klasėje
Technologijų pamokų metu 1a klasės mokiniai su mokytoja Jurgita intensyviai ir kūrybiškai tyrinėjo lino kelią. Nuo audinio iki maisto... Vaikai tyrinėjo lino medžiagą - lygino ir aiškinosi, kuo skiriasi natūralus pluoštas nuo sintetinio, susipažino su lino kultūra. Mokytoja pristatė, kad lino audinys yra vienas plačiausiai naudojamų augalinių pluoštų, tai ilgalaikė ir natūrali medžiaga, naudojama daugelyje pasaulio šalių. Mokiniai tyrinėdami, liesdami įvairius audinius, išmoko atpažinti ir įvardinti lino pluoštą, atskirti jį nuo sintetinės medžiagos.
Išmokę ir susipažinę su lino pluošto audiniais, mokiniai ėmė tyrinėti linų sėmenis. Vaikai ragavo linų sėmenų aliejų, miltelius ir degustavo pačias sėklytes. Aiškinosi, kuo jos vertingos, kokia nauda organizmui, kokios linų sėmenų gydomosios savybės, kaip jas panaudoti, gaminant maistą.
Šios pamokos buvo labai naudingos ir vertingos vaikams, o daug išmokę, sužinoję, susipažinę ir išragavę toliau sėkmingai žygiavome lino keliu.
Mokytoja Jurgita Ž.